Zgłoszenie reklamacji
Instrukcja zgłaszania reklamacji
- Klient zgłaszając reklamację produktów zakupionych w Wama Soft Sp. z o.o. ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem Sprzedaży
- Każde zgłoszenie reklamacyjne otrzymuje swój unikalny numer RMA. Dokument RMA będący podstawą reklamacji, zostanie przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji reklamacji.
- Na jednym dokumencie RMA mogą znajdować się towary dotyczące jednego dokumentu zakupu. Reklamacje towarów dotyczących różnych dokumentów zakupu, wymagają kolejnego zgłoszenia.
- Opis reklamacji powinien zawierać szczegółowe informacje związane ze zgłaszanym problemem. Pozwoli to na szybszą weryfikację zasadności reklamacji, a co za tym idzie, na przyspieszenie terminu jej realizacji.
- W przypadku, kiedy reklamacja jest związana ze zwrotem towarów, do przesyłki należy dołączyć dokument RMA, a na opakowaniu umieścić numer zgłoszenia reklamacyjnego RMA. Wysyłka bez numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA zostanie odesłana na koszt klienta
- Reklamowane produkty muszą być starannie zapakowane i zabezpieczone na czas transportu a następnie przesłane na adres:
Wama Soft Sp. z o.o., ul. W.Trylińskiego 10/12, 10-683 Olsztyn. - Wama Soft Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towarów powstałych w czasie transportu.