System Blueye to webowa aplikacja
Analizuj zachowania klientów swojego sklepu i zwiększaj sprzedaż
Systemy monitoringu wizyjnego w obiektach handlowych kojarzone są najczęściej z ochroną ludzi i mienia. Okazuje się, że monitoring może też bardzo skutecznie wspierać procesy biznesowe. System analizy obrazu pozwala monitorować i analizować ruch klientów w sklepie. Dzięki temu stał się skutecznym narzędziem maksymalizacji wyników sprzedaży
Odpowiednie rozmieszczenie towarów
Wyniki sprzedaży sklepu stacjonarnego w dużym stopniu zależą od sposobu rozmieszczenia towarów w odpowiednim miejscu sklepu, na odpowiednim poziomie na półce i w odpowiedni sposób. Od przemyślanej ekspozycji zależy to, czy potencjalny klient w ogóle zauważy produkt, czy dotrze do właściwej półki i trafi wzrokiem na towar, na który chcemy kierować jego uwagę. Dysponując danymi o zachowaniach klientów, będziemy mogli wprowadzać zmiany w ustawieniu stoisk, czyli lokalizacji towarów i śledzić na bieżąco efekty tych zmian.
DOKŁADNOŚĆ SYSTEMU
MINIMUM 95%