cofnijcofnij

BLUEYE

System Blueye to webowa aplikacja

pozwalająca na prezentacje statystyk i automatyczne generowanie raportów

Raporty

Analizuj zachowania klientów swojego sklepu i zwiększaj sprzedaż

Systemy monitoringu wizyjnego w obiektach handlowych kojarzone są najczęściej z ochroną ludzi i mienia. Okazuje się, że monitoring może też bardzo skutecznie wspierać procesy biznesowe. System analizy obrazu pozwala monitorować i analizować ruch klientów w sklepie. Dzięki temu stał się skutecznym narzędziem maksymalizacji wyników sprzedaży

Odpowiednie rozmieszczenie towarów

Wyniki sprzedaży sklepu stacjonarnego w dużym stopniu zależą od sposobu rozmieszczenia towarów w odpowiednim miejscu sklepu, na odpowiednim poziomie na półce i w odpowiedni sposób. Od przemyślanej ekspozycji zależy to, czy potencjalny klient w ogóle zauważy produkt, czy dotrze do właściwej półki i trafi wzrokiem na towar, na który chcemy kierować jego uwagę. Dysponując danymi o zachowaniach klientów, będziemy mogli wprowadzać zmiany w ustawieniu stoisk, czyli lokalizacji towarów i śledzić na bieżąco efekty tych zmian.

Mapy ciepła

Kamery Blueye monitorują ruch klientów

Rozplanowanie powierzchni handlowych ma jeden cel: umożliwienie klientom szybkiego dotarcia do towarów, na których sprzedaży najbardziej nam zależy. Jednak zaplanowane przez nas sposoby kierowania ruchem i sterowania uwagą klientów mogą okazać się mniej skuteczne, niż oczekiwaliśmy.

Częstą przyczyną jest to, że klienci lubią chodzić własnymi drogami – jak spacerowicze, którzy zamiast korzystać z wyznaczonych w parku ścieżek, wydeptują własne w poprzek trawników. Aby móc dokonać skutecznych, czyli zwiększających sprzedaż, zmian miejsca i sposobu ekspozycji towaru, najpierw musimy dowiedzieć się, w których obszarach panuje największy ruch, gdzie tworzą się kolejki, a które obszary sklepu są przez klientów omijane. Idealnym narzędziem do realizacji tego zadania są kamery z Blueye

Skuteczność

DOKŁADNOŚĆ SYSTEMU

MINIMUM 95%

Analiza materiału wideo pozwala dokładnie zweryfikować ilości klientów odwiedzających sklep i jego poszczególne strefy w określonych porach, dniach tygodnia czy okresach roku

Dowiemy się, ile czasu spędzają klienci w konkretnych częściach sklepu i jakimi trasami się przemieszczają.

Analiza obrazu skraca kolejki i poprawia obsługę klientów

Dostarczana przez system Blueye wiedza o natężeniu ruchu klientów w określonych obszarach sklepu w określonych dniach tygodnia i porach dnia, jest bezcenna dla kadry menedżerskiej. Dysponując takimi danymi już po kilku tygodniach można precyzyjnie planować liczbę niezbędnych pracowników obsługi klienta, kasjerów czy pracowników ochrony. Wszystko po to, aby zapewnić jak najwyższy standard obsługi, a w efekcie pozyskać zaufanie klientów i zachęcić ich do ponownego odwiedzenia sklepu

ZALETY SYSTEMU

  • dyskretne i nienaruszające prywatności zbieranie danych
  • anonimowość klientów
  • nie wykorzystuje się wizerunku kientów
  • analiza w czasie rzeczywistym
  • raporty liczbowe i wizualizacje

Poznaj system BLUEYE i zapytaj o moduły

poproś o wycenę systemupoproś o wycenę systemu